torsdag 19. mai 2011

Eksamen

Drøyt 18 timer til innleveringsfristen. Nå tror jeg endelig at ting begynner å komme under kontroll. Jeg er en smule bekymret, for jeg klarte ikke å sy sammen planleggingen godt nok til å få med meg 2. veiledning. Men det er bare en eneste person å skylde på...

Jaja, nå er i hvert fall 3989 ord pluss litteraturliste mellomlagret 3 steder, nå gjenstår forside, gjennomlesning, korrekturlesing, kontrollesing, oversyn, grubling, innlevering, angring på ting som kanskje kunne vært gjort annerledes, mageknip i påvente av sensur, og så bortetter i vilden sky.

Men det kan jo hende det går bra.

3 kommentarer:

  1. Det går helt sikkert kjempebra! :-)

    SvarSlett
  2. Artig å se at du skriver i bloggen din helt fram til eksamen! Jeg leverte min oppgave i går kveld, nå er eneste bekymring at den VIRKELIG er levert.
    Du skriver godt, jeg er sikker på at oppgaven din er veldig i orden : )

    SvarSlett
  3. Artig med "rapport" fra eksamens-innspurten. Vi kjenner oss alle igjen. Jeg gleder meg til å lese tekstene.

    SvarSlett